I. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez firmę PS. Services Dorota Palkowska, z siedzibą w Warszawie, ul. Kwidzyńska 5, NIP: 952-180-18-71, REGON: 140202956.
II. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
Firma świadczy usługi drogą elektroniczną polegające na: a. Sprzedaży usług ekspertyzy uszkodzenia bagażu za pośrednictwem sklepu internetowego. b. Przesyłaniu newsletterów zawierających informacje o nowościach i promocjach (na życzenie Klienta).
III. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
Korzystanie z usług wymaga dostępu do Internetu oraz posiadania aktywnego konta e-mail.
Warunkiem rozpoczęcia świadczenia usługi jest akceptacja niniejszego regulaminu przez Klienta.
IV. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta w momencie złożenia przez Klienta Zamówienia i jego akceptacji przez Sprzedawcę.
Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w dowolnym momencie na warunkach określonych w regulaminie sklepu internetowego.
V. Prawa i obowiązki stron
Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Klient zobowiązuje się do korzystania z usług w sposób zgodny z regulaminem oraz przepisami prawa.
VI. Ochrona danych osobowych
Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z Polityką Prywatności oraz obowiązującymi przepisami prawa.
VII. Reklamacje
Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną można składać na adres e-mail: reklamacje@example.com.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich złożenia.
VIII. Postanowienia końcowe
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie Klient zostanie poinformowany z 14-dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.